ΣΟΦΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΘΑΛΗ(640-536 π. Χ):

«Αγάπα τον πλησίον» (Γνωμ. Γ. Φιλάρετος, σελ. 53)

Τώρα ο καθένας έχει κλεισθεί στον εαυτόν του και ενεργεί για το ατομικό συμφέρον, παραγνωρίζοντας ότι ολόκληρο το ανθρώπινο γένος είναι ένας κοινός οργανισμός.

Τότε η Τριμερής Φιλία(Θεού-Ανθρώπων- Φύσεως (μεταξύ τους και προς άλληλα)

Τώρα η αγάπη του χρήματος, του κέρδους και της ύλης.

«Όσα νεμεσός των πλησίον αυτός μη ποιεί» (Συλλογή Δημ. Φαληρέως παρά Στοβαίου Α΄, παρ. 79ε)

 «Αγαπήσης τον πλησίον σου ως σεαυτόν» (Κατά Ματθαίον, κβ, 39) Τώρα δεν γνωρίζουμε τον διπλανό της πολυκατοικίας μας και σκοτώνουμε τον πλησίον μας για λίγα Ευρώ.

Η Εκκλησία υποκρίνεται ενώ στην πράξη δεν αγαπά τον άνθρωπο, παρά μόνον το χρήμα(όρα την εκκλησιαστική περιουσία εν μέσω φοβερής φτώχιας )

Το ισχυρότερο είναι η ανάγκη διότι κυριαρχεί σε όλα

Αντίθετα οι ιουδαιοχριστιανοί λένε ότι παντοδύναμος είναι ο θεός.

Το σοφότερο είναι ο Χρόνος διότι ανακαλύπτει τα πάντα.

Οι ιουδαιοχριστιανοί λένε ότι σοφότεροι είναι οι προφήτες

Το ταχύτερο είναι ο Νους διότι τρέχει παντού

Το μεγαλύτερο είναι ο Χώρος διότι χωράει τα πάντα

Κατά τους ιουδαιοχριστιανούς δεν χωράει το θεό , ο οποίος κατοικεί έξω του χώρου(είναι εξωσυμπαντικός

Το ωραιότερο είναι ο Κόσμος , διότι είναι έργο θεού.

Κατά τους ιουδαιοχριστιανούς είναι ο Παράδεισος ιουδαιοχριστιανούς

Το αρχαιότερο είναι ο θεός(σύμπαν) διότι είναι αγέννητος

Οι ιουδαιοχριστιανοί θεωρούν ότι τούτο το δημιούργησε ο Γιαχβέ

Το δυσκολότερο είναι να γνωρίσεις τον εαυτόν σου.

Η Αυτογνωσία εξέλειπε εδώ και 17 αιώνες αφ’ ότου επεβλήθη δια της βίας ο ιουδαιοχριστιανισμός μέσω της Ρωμαϊκής κατακτήσεως

Το ευκολότερο είναι να δίνεις συμβουλές σε άλλους.

Σήμερα όχι μόνον δίνουν συμβουλές προς το δικό τους συμφέρον οι πονηροί προς τους αφελείς (σύμβουλοι, think tank, γκάλοπ και οίκοι αξιολογήσεως κλπ) αλλά και χρυσοπληρώνονται γι’ αυτές

Το πιο ευχάριστο είναι η επιτυχία .

Αν ρωτήσετε σήμερα θα σας που το χρήμα.

Το πιο παράξενο ένας γέροντας τύραννος

Σήμερα στην εποχή του αυτοματισμού, κυβερνάει η γεροντοκρατία και οι ασφαλιστικοί νόμοι τους θέλουν να κυβερνούν ως τα βαθιά γεράματα.

Τα πολλά λόγια δεν είναι απόδειξη φρονιμάδας

Στην εποχή της διαλεκτικής, παρά την δύναμη της εικόνας , τα λόγια και το ψέμα είναι δύναμη στα χέρια των πονηρών

Θεϊκό είναι εκείνο που δεν έχει αρχή και τέλος

Για τους ιουδαιοχριστιανούς θεικό είναι ότι προέρχεται από τη Βίβλο και την Καινή Διαθήκη και προνοεί υπέρ των «εκλεκτών»

Ευτυχισμένος είναι αυτός που έχει σώμα υγιές, εφευρετικό μυαλό, και έμφυτη ικανότητα να δεχθεί την μόρφωση

Πόσοι άνθρωποι σήμερον φροντίζουν για τα τρία αυτά πράγματα; Ελάχιστοι.

Μην πλουτίζεις με άσχημο τρόπο και μην επηρεάζεσαι από τις κακολογίες σε βάρος αυτών που εμπιστεύεσαι

Συχνά όμως αυτούς που εμπιστεύεσαι πράττουν έκνομες πράξεις για πλουτισμό τους . Γι’ αυτό όταν πληροφορηθείς κάτι πρέπει να διατάξεις ανάκριση .

Ότι προσφέρεις στους γονείς σου τα ίδια περίμενε να πάρεις και από τα παιδιά σου.

Σήμερα έχουν αντιστραφεί τα πράγματα και οι γονείς μέχρι βαθιά γηρατιά προσφέρουν στα παιδιά τους.

Η επιορκία είναι χειρότερη και από τη μοιχεία.

Σήμερον ο όρκος έχει χάσει την ιερότητα του και τα δικαστήρια γέμουν

Να επιζητάς τη σοφία

Σήμερα μόνον τα χρήματα και τις υλικές απολαύσεις επιζητούν οι νέοι

Να επιλέγεις το καλό.

Σήμερα την εποχή της παρακμής και παραζάλης ελάχιστοι γνωρίζουν ποιο είναι το καλό

Οι ψυχές είναι αθάνατες

Οι διαφορά με τους ιουδαιοχριστιανούς είναι ότι αυτοί θεωρούν και την ανάσταση του σώματος

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *